Angrefrist i henhold til loven

Ifølge angrerettloven har du rett til å angre deg innen 14 dager ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted. Angrefristen gjelder fra og med den dagen du mottok produktene. Produktene skal leveres tilbake i vesentlig uforandret stand. Du kan ikke benytte deg av angreretten dersom produktene har blitt skadet eller forsvunnet fordi du ikke har tatt god nok hånd om dem.

Dersom produktene har blitt ødelagt pga. et ulykkestilfelle eller endret av en annen årsak du ikke kan lastes for, har du fortsatt angrerett. Du trenger imidlertid ikke å levere fra deg produktene før du har fått tilbake det du eventuelt allerede har betalt for produktene. Du skal selv betale returfrakten forutsatt at selger har informert deg om dette før du inngikk avtalen.

Fornøyd kundegaranti

I tillegg til din lovbestemte rett til å angre kjøpet, tilbys du en Fornøyd kundegaranti som gir deg rett til å avbestille/returnere kjøpte produkter, også etter at du har begynt å bruke dem (avviker fra den lovbestemte retten). Hvis du ønsker å avbestille et eller flere produkter som omfattes av denne kvitteringen, skal din anmodning om avbestilling og en kopi av denne kvitteringen være din selvstendige forhandler i hende senest 90 dager fra datoen på denne kvitteringen. Hvis du avbestiller samtlige produkter, betales hele kjøpesummen tilbake fra den selvstendige forhandleren. Hvis du allerede har mottatt produktene, skal disse, alternativt de tomme pakningene og emballasjen, returneres til forhandleren sammen med en kopi av kvitteringen. Kontakt Forever Living Products Scandinavia AB (Forever) hvis forhandleren ikke oppfyller Fornøyd kundegarantien. Er du misfornøyd med hvordan Forever håndterer saken, kan du kontakte Forbrukerrådet.

Reklamasjon

Ønsker du av en eller annen grunn å reklamere på produktet, er det viktig at du kontakter meg snarest mulig og innen rimelig tid.

Informasjon om tvisteløsning

Hvis du vil klage på en vare eller et produkt, kan du henvende deg til Forbrukerrådet (http://www.forbrukerradet.no) eller til Europa-kommisjonens tvisteløsning på nettet (http://ec.europa.eu/odr).

Hvis du sender inn en sak, ønsker jeg at du sender en melding til min e-postadresse .


Leveringsbetingelser

Vi garanterer at alle bestillinger som kommer inn før kl.12.00 blir levert eller sendt samme dag.
Med varer på lager gir vi deg alltid rask service.

Vi sender alle bestillinger med sporing, slik at du som kunde kan følge med på hvor pakke din befinner seg. Vi benytter Posten/Bring og Postnord. Du velger om du vå ha varen levert i postkassen, hjem på døren eller til din lokale post i butikk.

Som kunde av Aloe Vera Norge - Try Samuelsen har du dessuten 90 dagers fornøyd kunde garanti - på alt, alltid!
Pengen tilbake om du ikke blir 100% fornøyd.

Du kan også benytte anledningen til å gjøre en avtale for en produktvisning / velværekveld.
Om du ønsker, så forteller jeg deg også om karriere mulighetene i Forever.

Betalingsbetingelser

Som kunde av Aloe Vera Norge - Try Samuelsen, er det du som velger hvordan du vil betale.

Du kan velge mellom følgende fem betalings alternativer:
1. Klarna - I nettbutikken kan du velge Klarna. Her kan du betale med visa eller mastercard, utsette betalingen eller dele den opp.
2. Faktura - Uansett om du handler i nettbutikken eller tar kontakt med meg på annen måte, kan du velge å få faktura på e-post.
3. Vipps - Du kan også betale hele beløpet til vipps nr.: 16141. Velg "send" og søk opp 16141.
4. Bankkort - Foretrekker du heller å betale med kort. Så har jeg kort terminal for både visa, mastercard og de fleste andre korttyper.
5. Kontant - Har du penger i lommen som du gjerne vil bli kvitt. Da tar jeg imot disse også.

Har du et gyldig gavekort utstedt av Try Samuelsen, så kan dette også brukes som betaling. Enten for hele eller deler av kjøpet. Da kan du dessverre ikke velge Klarna som betalings alternativ per i dag. Ta da kontakt så hjelper jeg deg.

Alle betalinger er helt uten ekstra gebyrer!
Uansett hvordan du velger å betale, så får du alltid din kvittering på e-post. Da roter du den ikke bort, om du skulle trenge den.

Merk! Om ikke annet er avtalt blir alle bestillinger over kr.3000,- sendt med postoppkrav.